گزارش برنامه آبشارهای یخ زده اخلمد

🔸تاریخ اجرا:۱۳بهمن۹۶
🔸سرپرست:نوشین شریعتی
🔸تعداد افرداد شرکت کننده:۲۵ نفر
🔸معرفی منطقه:اخلمد در مسیر جاده مشهد_قوچان و به فاصله ۸۴ کیلومتری مشهد واقع شده . فاصله جاده فرعی آن تا جاده آسیایی حدود ۱۶ کیلومتر است.آبشار  در فاصله ی ۳ کیلومتری از روستا قرار دارد که باید پیاده این مسافت را طی نمود.
🔸شرح گزارش:صبح روز جمعه بعد از طی مسافتی در حدود ۲ ساعت به وسیله دو‌ دستگاه مینی بوس به روستای اخلمد رسیده و‌پس از معارفه ی دوستان ، پیمایش را شروع کردیم.
مسیر در ابتدا بسیار یخ زده بود اما در ادامه از میزان آن کاسته شده بود.
پس از کمی پیمایش ، در محلی مناسب صبحانه را صرف کرده و‌سپس ادامه دادیم.
طولی نکشید که با منظره ی زیبای آبشار و قندیل های زیبایش روبرو شدیم.
برای حفظ امنیت ، به کسانی که مایل بودند نزدیک آبشار عکس بگیرند، کلاه ایمنی داده شد و پس از گرفتن عکس دسته جمعی به پیمودن مسیر ادامه دادیم.
در این بین افرادی با تجربه ی بسیار بالا و‌همینطور افرادی که برای اولین بار اینچنین برنامه هایی رو شرکت میکردند، جمعی دوستانه ساختند و فضا را دلنشین تر کرده بودند.
پیمایش را تا آبشار سوم ادامه دادیم و با توجه به سرمای  نسباتا زیاد، تصمیم به بازگشت گرفتیم.
نکته ی قابل توجه کمتر شدن زباله در محل بود که جای خوشحالی داشت و نشات گرفته از همت دوستانی بود که به پاکسازی منطقه پرداخته بودند؛ با این وجود گروه هایی بی ملاحظه نیز به چشم میخوردند.
برای صرف ناهار به خانه ی کوهنورد که در مسیر بازگشت بود رفتیم و‌ پس از آن راهی مشهد شدیم و در نهایت ساعت ۱۷:۳۰ مشهد بودیم.
فرصت را غنیمت شمرده و‌از اعضای تیم بابت همکاری خوبی که داشتند،کمال تشکر را دارم .