گزارشی مختصر از برنامه "دره و آبشار خرو"

دسته: اخبار باشگاه , گزارش برنامه
بدون دیدگاه
سه شنبه 14 دی 1395 15:50

گزارشی مختصر از برنامه "دره و آبشار خرو"

🔸سرپرست: اقای قوی بازو
🔸سطح برنامه:کوهپیمایی آسان
🔸تاریخ اجرای برنامه:  ۱ بهمن ماه

شروع برنامه طبق برنامه با حرکت راس ساعت 6 آغاز شد . مسیر دو ساعته تا روستای خرو با دیدن مناظر زیبای طلوع آفتاب و گوش دادن به توضیحات سرپرست گروه درباره  تاریخچه نیشابور و روستاهای واقع شده در دامنه رشته کوههای بینالود چون خرو ، بوژان ، بار، اردمه و ...بسیار سریع طی شد .
ساعت 8 به روستا رسیدیم . پس از مدت کوتاهی پیاده روی برای صبحانه توقفی کوتاه داشتیم . صبحانه ، فضای گرم دوستانه ، چای داغ باعث انرژی مضاعف اعضای شد و  بدون توقف گروه به راه خود حدود 2 ساعت ادامه داد . گروه ساعت 11 به آبشاری که یخ زده بود رسید و اولین عکس دسته جمعی را آنجا گرفت .
پس از آن اعضای گروه به سمت آبشار حرکت کردند.  همه سعی می کردند  نظم را رعایت و بین جلو دار و عقب دار حرکت کنند . محور برنامه تئاتر بود و این شانس را داشتیم که در طی مسیر از اجرای برنامه های کوتاه نمایشی و صحبت درباره تکنیک های بازیگری که توسط سرپرست بیان می شد بهره ببریم .
مسیر زیبا و رنگارنگ بود .  درختان بدون برگ زمستانی قهوه ای ، آسمان صاف آبی ، جلبکهای سبز کف رودخانه ، حتی سنگها اینجا خاکستری نبودند . هر چند دیدن درختان قطع شده و کمی آب رودخانه گروه را به فکر فرو می برد .
ساعت 1 بعد از ظهر به آبشار رسیدیم . بازار عکسهای سلفی و یادگاری داغ بود . سرپرست خوش ذوق گروه سفره نهار را کنار آبشار پهن کرد .
وقت نهار یک مهمان هم داشتیم ، خرگوش سفید مهمان گروه ما بود.
صدای آبشار در فضا طنین انداز بود و  هوا سرد و تازه ، همه شاد بودند و لبخند می زدند . بعد از گرفتن عکس دسته جمعی ، گروه مسیر بازگشت به روستا را از سر گرفت . بازار گفتگو ها در مسیر بازگشت گرم بود و هیچ کدام متوجه نشدند چطور به روستا رسیدند .
ساعت 4 بعد از ظهر بعد از خریدن آلو و لواشک از مرد روستایی مینی بوس  به سمت مشهد حرکت کرد . محور برنامه نمایش بود و در مسیر بازگشت در مینی بوس بازی پانتومیم داشتیم . همه سرگرم بازی و حدس زدن چیزهایی بودیم که با پانتومیم آنرا اجرا می کردند که ساعت 6 به مشهد رسیدم .
 مادر کیارش هشت ساله و نیکی ده ساله ، کوچکترین عضو های گروه ،  دیگر نگران نبودند . دوستان جدید کیارش و نیکی انها را در مسیرهای ناهموار و  عبور از رودخانه همراهی کرده بودند .

سرقدم:آقای پوریا آذری
عقب دار:خانم رویا منوچهرآبادی
عکاس:آقای مصطفی عافیت خواه
ارسال گزارش:خانم سارا پدرام نیا

🔺درپایان از تمامی دوستان شرکت کننده در برنامه که نهایت لطف و همکاری را با سرپرست داشتند، سپاسگزاریم.