گزارشی مختصر از برنامه " قله تفتان"

دسته: اخبار باشگاه , گزارش برنامه
بدون دیدگاه
یک شنبه 1 اسفند 1395 16:30

گزارشی مختصر از برنامه  " قله تفتان"

🔸برنامه:قله تفتان
🔸سرپرست:آقای محمد حسن اکتشافی
🔸سطح برنامه:کوهنوردی دشوار
🔸تعداد نفرات:٣٣نفر
🔸تاریخ اجرای برنامه:١٩تا٢٣بهمن

سه شنبه حرکت از میعاد گاه همیشگی ایستگاه گلبهار با شش دقیقه تاخیر ساعت١٧:٠٦دقیقه به سمت زاهدان حرکت کردیم.ساعت٧صبح٩٥/١١/٢٠به ترمینال زاهدان رسیدیم.با هماهنگی قبلی سرپرست تیم بلافاصله سوار اتوبوس دیگری شدیم و بسوی روستای جم چین(دره گل)رفتیم.حدود١٥٠کیلومتر به طرف خاش به سه راهی تفتان رسیدیم،قله تفتان خودنمایی میکرد.ساعت١١به روستا رسیدیم.بلافاصله در اردوگاه آموزش پرورش که قبلا هماهنگ شده بود رفتیم و بعد از خوردن نهار  تعدادی از افراد به برف بازی و آدم برفی درست کردن،و بعضی ها به ارتفاعات اطراف رفتن.ساعت١١شب خاموشی خورد و صبح روز بعد٩٥/١١/٢١ساعت٠٣:٣٠صبح بیدار باش و با نرمش صبحگاهی و معرفی اعضا تیم به سوی پناهگاه حرکت کردیم.برف خیلی سنگینی بود،با کمک آقایان مجتبی غفوری،هادی خاجگی و محمد ذاکری راه برف کوبی شد که اعضا تیم راحت تر مسیر را طی کنند.به اول کتل رسیدیم برف زیاد باعث دشواری حرکت شده بود به بالای کتل رسیدیم بعد از صرف صبحانه به سوی پناهگاه حرکت کردیم ساعت١٠به پناهگاه رسیدیم و بعد از کمی استراحت به سمت قله حرکت کردیم.ساعت١٤به قله رسیدیم و بعد از گرفتن چند عکس یادگاری به سمت جان پناه حرکت کردیم ساعت٢١اخرین نفر تیم به اردوگاه رسید و شب رادر اردوگاه سپری کردیم.
٩٥/١١/٢٢ساعت٧صبح به سمت زاهدان بازار رسولی رفتیم ساعت١٦اتوبوسی که از قبل هماهنگ کرده بودیم آمد و به طرف مشهد حرکت کردیم و ساعت٧صبح ٩٥/١١/٢٣به مشهد رسیدیم.برنامه ی خوبی بود جای تمامی همنوردان خالی...