گزارش برنامه دره خوشرو

مسئول محیط زیست:اقای مهدی غفوری
سرپرست بانوان:سرکار خانم اکرم نجار

گزارش برنامه :

ساعت ۶:۱۰ صبح با یک مینی بوس و یک دستگاه اتومبیل حرکت خود رو به سمت دره خوشرو اغاز کردیم.ساعت ۶:۵۰ به دره رسیدیم.دره خوشرو ۳ کیلومتر بعد نغندر واقع شده است.این روستا از غرب به جاغرق و از شرق به کنگ منتهی میشود.با یک جمع صمیمی ۲۳ نفره ساعت ۷ صبح پیمایش رو از ابتدا دره اغاز کردیم.بعد از نیم ساعت پیمایش حرکات کششی توسط امداگر برنامه انجام شد.پس از ان سیب به همنوردان پذیرایی شد و بعد ادامه مسیر تا نیم ساعت.ساعت ۷:۵۵ تیم برای صبحانه توقف کرد و نیم ساعت را در فضای دل نشین برای صبحانه پرداختیم.ساعت ۸:۲۵ پیمایش رو ادامه دادیم و دوستان کلی عکس در مسیر گرفتن.ساعت ۱۰:۱۵ به مسیر اصلی برنامه که به سمت جاغرق منتهی میشد رسیدیمعد از توصیحات درباره حرکت کردن درمسیر پاکوب و منظم بودن تیم.پیمایش رو به سمت ارتفاع شروع کردیم.پس از ۱ ساعت حدودا ساعت ۱۱:۲۰ به ارتفاع ۱۹۰۵ متری رسیدیم.مه بسیار زیبایی در ارتفاع وجود داشت که زیبایی را چندین برابر کرده بود.بعد از عکس یادگاری ادامه مسیر و در راه به دوستان شکلات داده شد و مسیر رو به سمت جاغرق ادامه دادیمحدود ساعت ۱۳ به دره جاغرق رسیدیم.طبق قولی که به دوستان داده شده بود.باغی برای نهار کرایه کرده بودیم و دوستان ناهار را در انجا گذراندند.ساعت ۱۴:۵۰ از باغ حرکت کردیم و به سمت ابتدا دره جاغرق مسیر رو ادامه دادیم و در نهایت ساعت ۱۵:۴۵ به مسجد رسیدیم و ساعت ۱۶ به طرف مشهد حرکت کردیم