برنامه قله قرخود

سه شنبه 26 اردیبهشت 1396 20:45

برنامه قله قرخود

گزارش برنامه قله قرخود
ساعت ٤ بعدازظهر روز پنجشنبه ٢١ اردیبهشت ماه با دو دستگاه خودروی سواری به اتفاق ٧ نفراز همنوردان عزیز به مقصد شهرستان چمن بید استان خراسان شمالی- روستای باش کلاته عزیمت کردیم،  بعد از ٥ ساعت رانندگی ساعت ٢١ به محل مورد نظر رسیدیم و در مسجد روستا که از قبل هماهنگ شده بود اسکان وشب مانی کردیم .
ساعت ٦:٣٠دقیقه روز جمعه بعد از صرف صبحانه پیمایشمان اغاز شد ،بعد از عبور از دره کوتاه قرخود که گلهای بهاری منطقه را زیبا کرده بود از شیب تندی که درمقابلمان قرار داشت ادامه مسیر دادیم  نسیم وطراوت بهاری همراه با مناظر زیبای ابر که در پایین دست قرارداشت خستگی شیب های تند رابه فراموشی می سپرد.بالاخره بعد از ٥ساعت پیمایش سنگین ودست به سنگ شدن به قله زیبای قرخود در ارتفاع ٢٨٠٠متر رسیدیم .بلافاصله بعداز استراحت کوتاه وعکاسی از مناظر زیبای اطراف ، مسیر برگشت را در پیش گرفتیم ودر نهایت ساعت١٥:٣٠به مسجد روستا رسیدیم .خدایمان را از سعادت صعودی دیگر و نعمت همنوردی  شکر گفتیم .ساعت ٢١ همگی شاد و پرانرژی از یک برنامه زیبا به مشهد رسیدیم .جایتان خالی یادتان همراهمان بود.