گزارش برنامه خلخال به پره سر

جمعه 19 خرداد 1396 00:12

گزارش برنامه خلخال به پره سر

گزارش برنامه خلخال به پره سر:
در ساعت 16 روز پنچشنبه ۱۱ خرداد تعداد ۴۵ نفر با یک دستگاه اتوبوس عازم شهرستان خلخال شدیم. ظهر روز جمعه ۱۲ خرداد به زنجان رسیدیم .پس از بازدید از رختشویخانه زنجان و نمایشگاه صنایع دستی و صرف ناهار در رستوران مهمانسرای جهان گردی به طرف شهرستان خلخال ادامه مسیر دادیم.حدود ساعت ۵ بعدازظهر به خلخال و سپس به طرف محل شب مانی رفتیم.
 بلافاصله پس از پیاده شدن از اتوبوس در یک محل بسیار سرسبز و زیبا و در هوای خنک و فرحبخش در حالی که باران در حال باریدن بود کمپ زدیم .
صبح روز شنبه ۱۳ خرداد پیمایش آغاز شد.از همان اول مسیر مناظر بسیار زیبای جنگلی و دشتهای سرسبز مرتفع به همراه گلهای بهاری رنگارنگ چشم ها را نوازش می کرد و سراسر وجود دوستان را شوق و شادی فراگرفت بطوریکه تمام خستگی ۲۵ ساعت اتوبوس سواری از تنشان خارج شد.بعد از کمی پیمایش برای رسیدن به کف دره مجبور شدیم شیب تندی را با کوله های سنگین طی کنیم.بعد از آن یک مسیر نسبتا هموار در کنار رودخانه ودر میان جنگل را پیش رو داشتیم که دوستان با خواندن سرودهای دسته جمعی آنرا پشت سر گذاشتن تا رسیدیم به محل کمپ شب دوم.در یک ییلاق سرسبز در کنار جنگل و چشمه و رودخانه کمپ زدیم.دوستان بعد از صرف شام دور آتش جمع شده و در یک فضای گرم دوستانه با بذله گویی و خواندن سرود لحظاتی ناب پر از صمیمیت و مهر را در طبیعت زیبای خداوندی تجربه کردن و شب خاطره انگیزی را گذراندن.
روز بعد بعد از کمی پیمایش به سبب اشتباه راهنما در انتخاب مسیر برنامه ناخواسته به یک برنامه نسبتا سنگین تبدیل شد.ولی دوستان با درک شرایط موجود و با بردباری و حسن خلق برنامه را به خوبی به پایان بردند.
روز دوشنبه ساعت ۵ بعدازظهر دوستان از قطار پیاده شده وبا سلامتی کامل و با خاطره ای خوش از سفری پر بار از هم خدا حافظی کردن.
در پایان :
تشکر می کنم از دوستانی که با تشویق های متنوع، دادن انرژی مثبت و بذله گویی به گام ها قوت و به روحیه ها شوق بخشیدند.
تشکر می کنم از دوستانی که با کمک های بیدریغ شان در سختی های مسیر حافظ سلامت یاران شدند.بخصوص همنوردان فریمانی که بی ریا دوستان تازه کار را یاری می دادند.
تشکر می کنم از پیشکسوتان برنامه که وجودشان واقعا نعمت بزرگی برای کل تیم است.
تشکر می کنم از عقب دار گروه آقای سعید ابراهیمی که با بردباری و حسن خلق و گاهی با شوخ طبعی تیم را به جلو هدایت می کرد.
همچنین تشکر می کنم از کم سن و سالترین عضو گروه رومینای عزیز، که خیلی بیشتر از حد و اندازه های سنش ظاهر شد و در لحظات سخت با چاشنی یک تبسم بر گوشه لبانش سعی داشت خستگی درونش را پنهان کند و باعث تضعیف روحیه دیگران نشود.