گزارش برنامه گلستان گردی

بدون دیدگاه
چهارشنبه 24 خرداد 1396 18:38

گزارش برنامه  گلستان گردی

مورخ ۱۱ خرداد ۹۶ به همراه ۲۱ نفر از دوستان عزیز آزادگانی در ساعت۱۹.۳۰ از محل ایستگاه گلبهار با یک دستگاه اتوبوس عازم گرگان شدیم و صبح جمعه ساعت۶ به محل مورد نظر رسیدیم. سپس طبق هماهنگی قبلی با مینی بوس ساعت ۸ صبح پس از صرف صبحانه در ارتفاعات هزارپیچ و بام گرگان عازم آبشار کبود وال علی آباد شده و  ساعاتی را در آنجا به خوشی سپری کردیم. پس از آن عازم روستای زیبای زیارت و آبشار آن شدیم و در ساعت ۱۵ به محل اسکان در روستای زیارت رفتیم و پس از صرف ناهار و استراحت مجدد ساعت۱۸ به گشت در منطقه و امام زاده زیارت پرداختیم.  صبح روز بعد پس از صرف صبحانه عازم منطقه خالد نبی شدیم. قبرستان تاریخی چند هزار ساله بسیار زیبا و اعجاب انگیز. سپس ناهار را باوجود تاخیرات پیش آمده در جنگل دلند صرف کرده و شب را جهت کمپ زنی ، درجنگل النگدره انتخاب کرده و گذرانیدم. صبح روز بعد پس از صرف صبحانه عازم کردکوی و روستای باشکوه درازنو شدیم و تقریبا ساعت۱۳ به محل رسیدیم. پس از بازدید مختصر و صرف ناهار، به گشت در منطقه پرداختیم و پس از مشاهده غروب زیبا بر فراز ابرها و شب زنده داری در کنار آتش  در خانه روستایی اقامت گزیدیم وشام را صرف نمودیم.  صبح روز بعد به سمت گرگان حرکت نمودیم و ساعت ۱۲.۳۰ سوار بر اتوبوس شده و ساعت۲۳ به مشهد بازگشتیم.
در نهایت با تشکر از دوستان صبور و مهربان و عزیز برنامه که با خون گرمی و نشاط خود مارا  در ایجاد یک برنامه خاطره انگیز یاری رساندند.